minggu yang menyedihkan..

hello peps... sehat? mcm mane korang this week?
oke?? agus lah kalau mcm tu...
aku? argh.. bg aku minggu ni adlah mnggu yg
byk diisi dengn kesedihan...


firstly is about debate..
28 mac yg lalu pembhas sekolah aku n termasuklah aku
g smka pedas coz kami dpat mara ke pringkat ngeri..
oke.. dtg2 je happy gak la..
then.. smpai sane, ade plak aral melintang..
huh.. frust tau.. tapi tak pe.. kami teruskan jugak,
then akhirnye usaha kami gagal
coz kami tak dpat capai ape yg mnjadi target kami
sedih sngt coz taon lpas mase kami debate prngkat ngeri
kami kalah then kami janji kat sir yg taon ni akn jdi lbeh baik
tapi.... hasil nye begini...
dari permulaan latihan lg, byk sngt aral yg melintang..
tapi kami tetap usaha.. tapi dah takdir nak buat cm ne kan..
aku redha dgn harapan taon dpan akan jdi lbeh baik..
tpi aku not sure aku stay sdasa ke tak taon dpn..
hurm... kite tngok jela..

yg keduanye is about my test result..
waduh... saket jiwe di buatnye.
ranking menurun poik!
bukan turun siket...
bukan maen lg die terjun smpai ke bwah..
elok jadi top 3.. hah amik kau..
member2 aku pon same dpt nasib cm aku,,,
sodeh lak ai,,,
piqa, beena, mieza n joe...
tape2 kite usaha lagi.... dapatkan balik kedudukan kita.
huh... 

pen! off!

thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya