suatu penghijrahan

 assalamualaikum n hello...
huih.. da lame sangat aku tak update blog ni..
member2 aku pon dah ade yg kate bosan tngok blog aku
coz bile bukak blog aku post yg same je...oke  fine..
aku tngok blog ni pon mcm dah ade bnyk perubahan...
serba puteh je dashboard ni..  


oke.. comey tak awek kat dalam gambar tu..
comey kan.. die ni dah mula nak
belajar cara2 nak bertudung...
die penah kate die minat nak pkai tudung lepas tengok aku pakai..
wah, bangge nih... dapat jugak pahala siketkan..
dulu die freehair... tpi sakarng dah cube keluar dari rumah dgn memaki tudung..
aku lgi suke tengok die pakai tudung sbb nampak lgi ayu..
kalau tak pakai tudung, kadng2 aku nmpak die agak seksi jugak...
coz aku rase kbykan baju die mang muat2 msuk badan jeh...
orang kurus lah katekan...


oke mokcek izzati, ur cousin is speaking to u now..
aku suke kau pakai tdung.. nampak comel...
bile sekali dah pakai, aku harap kau takkan bukak balik...
jika kau bertudung suatu hari nanti,  
pakailah mengikut tuntutan islam
bukan tuntutan style ye ateh...
yela.. kau tengok jelakan, sekarang ni ramai yg pakai tudung 
sbb nak ikut aliran fesyen...
ade yg nmpak rambut, tededah dada & mcm2 lgi lah..
bertudung ikut fesyen pon takpe, asalkan sesuai dgn tntutan agama..
mcm aku... (kot)


k la.. see u on the next post oke...
bye peps... peace... =)

thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya