mighty mind! yeah!

hello kamu... how are u? sehat? allhadulillah..
yg agak tak brape sehat tu g mkan ubat yeah..
oke.. aku ade smthg yg aku mau sharekan....
sudi2 lah membaca yeah.. sblom tu tngok pic kat bwah ni.

 

ha.. korang penah dengak tak program 
mighty mind by RHB n STAR?
penahkan... korang penah join progrm tu.. 
mesti ade yg penah kan...
aku pulak bru je sekali join program tu smlm...
kpade yg ta tau ape tu mighty mind... aku kasi tau ea..
mighty mind adlah satu program mngenai general knowlege,
daya reka cipta n komunikasi(maybe)..

aku rase seronok sngt dapat join program ni..
walaupon hnya dpt ke stage yg ke 2 jeh..
stage pertama ade 80 buah team ten stage yg ke dua ad 15
group je yg tinggal.. dan group aku adalah 
yg di antara 15 group yg tepilih tu
allhamdulillah.. 15 drp 80 tu.. jgn maen gile.. 
mrsm,smk n sbp pon ade..
kire bangge gak lak ni...

tapi smpai je stage yg ke 2 dah gelabah dah..
ape tak nye aku, sabrina n alin aku rase 
memng fail la dlm reka cipta ni..
entah ape ntah yg kami buat.. 
tapi takpe lah kan... asalkan kami dapat top 15 dari 80...
bangge nih....

weyh! rabu ni aku ade pertndingn bahas peringkat negeri..
doakan aku ye.. moge2 dapat mare ke pringkat kebngsaan..
wau!! pri  gkat kebngsaan..
 ape slahnye brangn tinggi2 kan..

k la.. bubye peps...

thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya