story story laa...

eh.. dah lame tak update blog....
busy la katakan....

erm... kalau korang nak tau.....
aku  ni minat bola sepak tau!
favourite team national aku CHEALSEA..
walaupon ranking nye still nombor 4...
oke fine.... 
bola negeri sembilan pon aku layan jugak...
tapi sekarang ni dah kurang sikit...
sebab rasa bosan la....
bile n.9 score slalu nye aku proud gile...
tapi skarang ni laen sikit....
nak tau sebab ape??
sebab  yang score tu bukan nye org kite
tapi org luar,,,,,
mane la pegi nye dyewang ni....


weyh! tadi kan abg mahesh tanye aku
dah dapat buku laporan belum n kenape tak
pergi meeting exco.....
aku jawab la yg aku bukan exco kan...
dah memang hakikatnye aku bukan 
exco.. tpi die kate aku exco...
ah sudah... siap kene parah sebab tak
datng meeting exco lagi... bia betol.....
bile mase pulak aku jadi exco....
aku tnye dye, aku exco ape...
tapi dye kate lupe.....
adoh.... yeye jela an......
mybe exco kawasan je kot.....
tapi kenape aku??? huh!
what ever.....


weyh! cuti seminggu nih!
bolehlah slalu gune computer....
yeah!!! i like!!!!
erm.. smpai sini je dulu ye....
pen!! off!!!!
daa.....

thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya