hang out together!!


hari ni best gile coz dapat hang out dengan 
member2 aku....
dah lame kot aku tak hang out dengan 
makcik2 n pakcik2 aku tu..



first2 kami pegi rumah cikgu toh lee lee...
buat ape??? g raye la... hahaha
semperna tahun baru cina la...
lepas tu kami pegi Giant pulak???
kami g sane bukan nak beli belah oke...
cube teka kami g sane buat ape??
teka lah?? tak dapat??
oke.. smestinya kami g sane untuk berkaraoke!!
peace.... best gile....



lepas tu aku ngan joe follow piqa g umah die...
jalan kaki poik!
tengah panas pulak tu.....tapi tak pe la kan....
daripada aku tunggu ibu aku sorang kat sane...
lbeh bek aku tunggu kat umah si piqa tu...
dapat juga minum air....
air kosong je.... peace...
sedap sanagt piqa... thank you...



oke.... harini aku hang out degan member aku
smestinye lah syok gila babeng kan..
tapi!! member aku lg 2 orang tu 
takde meyh! ayo...
memang selalu nye kami hang out...
tapi 2 orang tu takde..
takpe.. takpe..
laen kali kite hang out lagi ye....
oke.. penat dah ni.... ssooo...
pen!!! off!!!
peace....


thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya