WELCOME 2012!!!

assalamualaikum guys!!!!
happy new year!!!
huh! rase skejap gile mase berlalu....
weyh! fom 3 sudah aku!!!!!
aku rase mcam bru slm aku mule skola kat SDASA tu...
now I'M PMR CANDIDATE!!!
work hard! work hard!!!!
tahun baru! azam baru! misi baru! tujuan baru!
sasaran baru! semngat pon sudah baru!!!
semgt ape??? smngat PMR la!!!
hahahaha....


oke cakap pasal  pmr candidate ni...
mak aku dah buat mcm peraturan untk thun ni oke...
1.kurangkan online FB
2.kurangkan mkn mkanan yg masam...
3. kurangkan minum air berkhabonat 
4.kurang kan makanan ringan
ha... byk kan.. yela    aku ngn adeq aku nak exam thun ni...
sbb tu la peraturan tu di wujud kan..
n aku terima je la oke...


dalam kesempatan ini... cewaahh...
aku nak ucapakan happy new year.....
smoga thun 2012 akan jadi thun yg lbeh baik
dari pada thun sebelom nya....
amin..... 
kpada member2 aku... thank coz sudi berkawan ngan aku..
korang la yg buat idop aku bertambah best!
HAPPY NEW YEAR GUYS!!!

thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya