ARGH!!!! FRUST NI!!!


weyh! weyh! weyh! 
nak tau tak... aku tengah gile frust ni!!
nak tau sebab ape??
bukan sebab BF or what oke...
sebab...sebab.... memory card reader aku rosak tau!
payah betol......


dah berabad dah aku rase ni...
ask my mom to buy....
tpi die kate "tengok lah dulu"
argh!! gile tention.....
tak dpat nak straight msukkn lagu or what 
trus ke dalm memory card aku...
kne lah msukkan kat dalam fon ibu aku
then bluetooth lah dari die...
mengambil masa yg lame tau!
lepas tu ibu nye fon bukan nye boleh except
sume jenis folder....
so, tadi ingatkan nak amik gambar dari
FB member.. tapi tak dpat weyh!!!
ayo.. gile frust....
lepas tu nak download game pon tak dapat...


ni tak boleh jadi ni....
kalau nak pinjam member, nanti kne pulangkan balik
erm... aku tak kire.. 
aku nak jugak memory card reader tu..
huh... tak pe2... nanti aku pau la kat ayah pulak..
hehehe... peace....
harap2 die beli lah bende alah tu tok aku..
amin...


ape???
weyh.. memory card reader tu penting weyh..
nak pkai USB cable ilang pulok...
tu la akibat tak reti jage brang leklok..
haish.. pengajarannye di sini
jaga lah barang kamu sebaik2 nye...
nanti kalau dah ilang then tetibe 
nak pkai barang tu, payah tau....
nanti jadi macam aku.... huh... ape lah nasib...




thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya