weyh! dengar lah! mau story nih!

malam jumaat hari tu aku balik kg.
sepatut nye balik PD balik hari ahad..
tapi ayah aku kena keje pulak hari ni..
so semalam(sabtu) kami kenelah balik PD
tak syok betol.. 


semalam ibu kate hari ni nak g 
jusco..tapi tak jadi pulak....
memang tak syok tau!
bosan... 


semalam jugak member aku si piqa,
si jojo n si beena 
g KL... aku tak pergi sebab sepupu 
aku kawen.. oke fine...
tapi yang tak boleh blah tu kan..
member2 aku ny mengapi2 kan aku doe..
dia kate jumpe ny la.. ape la...
cam best je bunyi nye kan..
oke tak pe... shawl aku entah di beli ke x
en... ayo... bosan la cuti ni!!!!


sekolah tinggal seminggu je lagi..
lepas tu dah cuti sekolah....
huh! mesti lagi bosan kot.. weyh!
tahun depan aku form 3 weyh!
aduh.. aku harap tak pressure la....
amin....


erm.. nak taip huruf ape lagi ea...
ah... nanti2 je la....
not in mood ni.....
bosan!!!!
bye


thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya