HEY KAMU!!!

ye.. kamu la... hehehe...
tadi kan, beena bawak lappy dia
then dia tolong aku edit blog... thanks babe!!
sayang kamu dehh..  


dekat sekolah tadi... abang samsul datang
SDASA babe! dah lame kot tak jumpe dia..
tadi dia tanye soalan dekat pengawas percobaan..
soalannya yang same macam soalan
yang dia soal dekat kami waktu jadi 
pengawas percobaan 
soalan yang utama ialah
"apakah definisi kepimpinan"
dulu soalan yang ni la yang aku tak jawab...
mane la aku tahu ape bende tu kan...
tapi kalau soalan tu ditanye balik dekat
aku lepas ni, aku rasa aku dah boleh jawab,,
tapi takde lah sebulat-bulat macam dalam buku ken..
macam2 jawapan aku dengar dari mereka!



weyh! nak tau tak! pakcik-II sedara aku
n uwan aku kate aku pandai urut
sebab aku lahir songsang... aku pon tak sure la
betul ke tak kan... kalau aku urut diri sendiri
memang la oke lepas tu... tapi tak tau pulak
aku pandai urut! bakat semula jadi tuh..
kelako betol... 


oke la... aku rase malas menaip ni..
so, bye!bye!

thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya