MINGGU TERAKHIR SESI PERSEKOLAHAN TAHUN 2011

oke.... merujuk title di atas.....
minggu ni aku boleh la dikatekan busy
setiap hari mesti pergi bilik sahsiah,,,
buat ape? adelah.....then ade 1 hari ni,
 aku kene masuk bilik sahsiah...
tapi situasi nye berbeza sikit...
selama ni aku g sane sebab ade hal
tapi bukan nye pasal kes disiplin....
adoh... ni tepung punye pasal...
takpe2 kenangan tu....
sampai nanges2 birthday girl tu.....


khamis hari tu, sabrina buat birthday party
semua makanan dia yang sponser,,
kek die sedap weyh....
tapi tu lah.... kena masuk blik sahsiah lak kan
tepung..tepung...
tapi bukan dia yang bawak....
tapi dia yang kena... aku pulak peneman dia 
mase di soal siasat..nak buat cam ne kan..
dah nasib.... aku rase 
memang birthday party yg 
dia takkan lupe lah..
hahahah.....


december nanti aku dah kena g sekolah dah
tapi bukan nye untuk belajar okeh....
untuk jadi fesi(kot) untuk orentasi
budax fom 1 tahun depan...
mule2 diaorang kate datenye
26/12 n 27/12
tapi tadi kak carrie kate dah tukar kepade
3/12 n 4/12
tapi nak sure kan balik la....
karang tak pasal2 aku sorang je yg datng jari tu


hari isnin-selasa minggu depan aku,
piqa n sab g cmping.....
aku tak tau lah best ke tak......
tapi kalau member2 aku g same....
aku rase best la....
hehehehe


lepas ni bermulalah hari2 ku di rumah..
tolong kemas rumah, holiday,
online.... bosan........
huh.... nan jarang lah aku jumpe member2 aku,
tak syok nih!




okelah... sampai sini je ye...
bye! bye!

thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya