SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA




SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!

 raya korban tahun ni aku beraya dekat k.pilah...
sampai2 je kat k.pilah terus g hantar mak aku g
Hospital Tuanku 
Ampuan Najihah..
nak tau sebab ape?? adalah.... sebok jeh...
tapi mak aku masuk wad sehari je...
hari ahad dah keluar... aku pulak mula2 
berhajat nak dok hospital temankan mak aku sekali
tapi tak jadi, then aku tido dekat rumah
cousin aku*cik izzati*
dekat rumah dia, macam biasa, dah lama tak jumpa kan..
macam2 lah yang kami buat....


hari ahad hari tu semua orang pakai baju raye
aku je pakai baju casual... then nasib baik
cousin aku ade 2-3 orang yang pakai baju casual gak..
kalau tak segan poik!!!
*poik*ayat baru yang aku belajar dekat kapung aku..
sakai kan! 


hari isnin aku dah kena balik rumah sebab adik2
aku yang si isma n iskandar 
sekolah selasa ni...
 aku je yang cuti....
kalau tak boleh aku tido rembau sehari...



tapi, masa aku sampai rembau tadi aku tak dapat
jumpe cousin aku ni...aku panggil dia kak ekin..
rindu kot! dah lama tak jumpe...
sekarang ni dia sambung belajar dekat perak...
sebab tu la kami dah jarang jumpe...
dia ni dah macam kaunselor aku la kirenye..
bila aku ade problem kat dialah yang aku stpry
so, bila dah jarang jumpe dah takde lah kakak
yang boleh aku konsi story...
kalau ade pon macam tak ade je...
rindu kamu dengg!!
(ayat joe)



k lah... aku penat menaip ny...
sebnarnye aku dah taip bayak tadi.. then tibe
internet problem lak... meyampah betol!
hilang semua.. kene lah aku taip balik...
pape je lah kan...
bye!bye!



thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya