story! story! story!

assalamualaikum n slam sejahtera...
oke, isnin smpai rabu ni aku 
cuti sekolah sebab deepavali...
nanti nak wish dekat sir la..hehehehe,,,,


 tapi cuti ni tak dapat relex sangat
 coz kena siapkan folio geografi...
takpe2... A punye pasal aku sanggup...
menggagau2 aku nak siap kan folio tu..
call sab x angkat, call alin tak angkat,
menyirap dah time tu... call lak mieza, pon tak angkat..
call piqa pon x angkat... huh.. bertambah panas..
then call zura pon same je...
hampeh masing2... entah buat ape tah semua time tu..
waktu takyah angkat call agak nye...
then aku call siti baru berjawab......
then sab call.. sejuk siket hati ny....

tadi ayah kate esok nak
 bawak kami semua balik kampung!
yeah!yeah!yeah! rase da mcm 1 dekad tak balik sane..
rindu gile dekat cousins..
especially cik izzati....

hari khamis n jumaat maybe dapat result exam...
takut nih!!! sekarang ni aku dah dapat
2 paper... dua-dua boleh tahan la...
hope result aku n member2 aku
semuanya meningkat...
amin...

tadi ade sorang mamat ny call aku..
tapi aku tak tau sape dia..
aku tanye dia sape, then dia tanye soalan same balik..
aku pon letak la telefon... 
hari tu pon ade gak unknown number yg masuk..
entah sape2 entah... buat tak peduli je la...

oke lah.. sampai sini je la ye...
jaga diri kamu! :D
bye!bye!


thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya