assalamualaikum..... pembuka bicara..

hari tu aku balik kg.... tapi tak sempat nak 
jumpe cousin aku yg sorang nih...
rindu kot kat die.. aku kene balik awal coz 
nak pergi nilai 3..... dekat sane aku text
la cousin aku tuh.... macam2 kami borakan...
tapi rase laen siket... dah tak macam dulu.....


agak nye sebab aku dengan dia dah
tak serapat dulu kot....
nak buat macam mane kan......
aku dah jarang balik sane.....
tapi rindu la zaman budak2 dulu....
selalunye bila aku balik sane,
macam permainan kami main......
best jeh.... tapi sekarang semua dah besau2,,,,
so, now bile time kumpul hanya story2 je...
mmm.....


time dekat nilai 3 semalam, 
aku try la beli smthng gune duit sendiri...
coz aku asyik tengok member2 aku beli
shawl ke ape ke gune duit sendiri....
so, aku pon nak try la kan...
perh... memang laen rasenye....
rase sayang gile nak guna duit tu...


then bile nak amik duit balance, tengok duit 
balance tuh... perh... lagi la rase...
rase macam duit tu tinggal siket gile....
walaupon luak berape ringgt je.....
tu la die... biasa beli barang pakai duit ibu
n ayah la kate kan.....


nak selit siket cerita pasal time dekat sekolah hari ni..
ade smthng funny bg aku....
ny cerita pasal sorang awex shawl....
aku tak tau lah kenape die hari ny....
orang tanye laen lain yg di jawab.....
sabrina cakap" ke tepi siket lah sayang"
awex shawl ny g cakap"waalaikummusalam"
tak ke sakai tu..... ade lagi...
sabrina tnye die"kau dah bayar duit tok g KL lom?"
then awex shawl ny jawab"aku pergi"
haa.. bertambah2 sakai la die ny...
tadi teruk die kene gelakkan ngan kami
kesian.... begitu la si awex shawl nye perangai...
hahahaha
sape awex shawl??? ada deh,,,,,
tadi member aku sorang ni pagi2 dah terjerit2...
pagi2 dah buat aku saket perut di sebabkan banyak gelak..
nak tau nape?? ade lah... aku malas lah nak cite..
pnjang sangat... nak di pendek2 kan pon x boleh...


k... mau out.... nak g online FB pulak...
cau...

thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya