SUDAH HABIS!!!

huh! akhirnye sume paper teras dah habes...
setakat ni baru dapat result 2 paper..
alhamdulillah semue meningkat..... tinggal lagi 6 paper la yg
aku tak sure result nye lagi... dalam banyak2 paper,
paper sejarah yg paling panas dengan kontroversi ...
macam2... semuanye bermule dari soalan yang dah bocor...
macam2 cite... entah mane entah yg betol... 
sampaikan cikgu kene buat soalan baru,,,,
tapi boleh tahan la soalan nye... tak sesusah soalan
ujian 2... after exam, member aku ajak g hangout,,,
tapi aku tak sure boleh g ke tak...

tadi mase tengah study untuk kbh, aku,mieza,alin n dekno..
bercerite dekat tempat duduk mieza... 
macam2 cite ade... pasal kiamat, ngeri,
yajud majjud la, perang dunia ke-3 la,dajjal la...
 macam2 la...sumenye ade kaitan dengan 
smthg yg menginsafkan... sampai 1 part...
dekno g cerite pasal taekwando...
aku lak cite pasal silat... yang alin n mieza pulak
dengar je.. smpai menguap dye 2 org tu.. sakai jeh...

itulah kegiatan aku mase dekat sekolah....
ade lagi, tapi malas nak cite... laen kali je la ye...
take care.. bye! bye!


thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya