story! story! and story!

weh, hari ni aku tak g sekolah....
nak tau kenape??? adalah.....
tapi bosan gak duduk dekat rumah ni.....
tak dapat kacau piqa,alin n jojo... tak dapat
cubit si tembam beena n tak dapat gile2
dengan si gile mieza....
hanya dapat tolong ibu kemas rumah,
tengok tv n maen komputer,,,
boleh la tu kan....


weyh!weyh!weyh!
semalam aku n geng aku kene tegur degan
pengetua.... hahahaha... lawak betol...
si mieza la ni.... dia yang start cakap
"peteh ganu peteh"la
"hobin jang hobin" la
aku lak time tu ade lagi spirit bola...
aku pon join la.... lepas tu tak tau lak
pengetua dengar... habis semua kene....
hahahaha.... bak kate mieza
"weyh, tape... kenangan tuh"
hahaha... yolah...


semalam ramai budax laki yang tak datang..
10 orang tapi 3 je kot yang datang....
aku tak tau lah kenape??
maybe sebab sir Santhera kate dia nak
buat ujian oral semalam kot....
entah la.... hari ni aku tak tau lah
ramai ke tak classmate aku datang sekolah....
tak pegi sekolah la kate kan....
macam mane nak tau kan???


semalam jugak ye....
ade seorang penulis ni datang dekat sekolah...
so, dax2 A1,A2,A3
kene la dengar ceramah siket dekat
dewan kuliah.... menguap-nguap aku...
walaupon menguap.. aku dengar jugak tau...
cume care penyampaian dia tu je...
then cikgu suruh pulak kami2 ny buat
1 cerpen... aku,alin 
n piqa same2 buat
cerpen satu.... mule2 aku n piqa bagi idea alin yg tulis...
then tuka siket... aku bg idea piqa salin idea tu
then bagi adlin untuk tulis balik kasi lawokan tuliasn tuh
... n alin pon tambah2 
siket idea aku tuh kasi oke....
yang si piqa lak bile kau berhenti bagi idea je, dia
terus berhenti tulis.. sakai kan...
dia kate dia reti imagine je....
tapi tak reti nak translate kan dalam ayat...
oke.. akulah yang tolong translate kan...
sebelom akhir sekolah ni, cerpen kami maybe
akan dihantar ke cikgu jamal untuk di buku kan...
terer an... tapi jagan pikir lain dulu...
bukan cerpen kami je yang di bukukan...
pengetua kate dalam 1 buku dia nak masukkan
50 cerpan..
so... wait n see je la...


si piqa ade mintak aku upload video
mase perlawan bola hari tu...
tapi sorry la piqa ye.... berat sangat....
malas nak tunggu dia upload...
hehehehe.... nanti aku tunjukkan ye....


hari ni kebanyakkannye aku post pasal semalam...
sebab semlam aku g sekolah....
banyak siket story nye.....
hehehhe...


weyh jojo!
sakai betol.... hahaha....
kau tulis name aku dekat blog kat
cam gitu segan la aku....
kalau macam tu, lain kali bile kau tanye
aku, paham ke tak ape yang kau post.
aku jawab paham je la...
(walaupon tak berape paham)
hahahaha

salam
:D


thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya