ARGH!!!!!!


argh!!! tension den dibuek nyo!!

oke... hari ini berakhirlah ujian untuk kali ini...
ujian je weyh! belom PMR lagi....
huh! pressure di buat nye.....
ape tak nye, minggu ny dah lah exam
pas tu ade lthan bahas siap migrain lagi...

bile dpt je result BM n MT tadi..
perh! bertambah2 tensionnye tau!!
wlaupon alhamdulillah kedua-duanya
aku dpt A.. tpi! tapi! tapi!
yg tak puas hati nye ade yg lgi tnggi mrkahnye drpd aku!
ade tu dulu mrkah die tak oke, skrang betmbah2
oke dari aku! 

ayo.. acamno tu...
huh.. bru ujian, lom exam PMR lagi
dah pressure2 cm ni....
weyh!weyh!weyh!
competitor aku dah bertambah2 ni weyh!
dulu siket je! skrang dah ramai! ayo

huh.. nak buat cm ne kan...
tawakal je la... 
yg pnting aku dah buat yg terbaik...
hey babe! lets learn from mistake!
perbaiki ape yg lemah!
yeah! i will!!


thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya