motivasi.. peace..

tadi aku dok skodeng blog2 member2 aku... 
semua update post pasal program motivasi..
ni tak bole jadi ni... aku pon nak jugak la kawan..


ha... ce tngok gambar tu balik.... comel2 sume nye kan..
oh tq... kalau korg ni terer sngt, cube teke, mase ni 
kami kat mane... ta dapat???
oke tak pe.. jangan nages2...

today, aku menghadiri.. eh, tak yahmngharidi sngt lakan..
oke, we start again.. today aku g 1 program motivasi..
actually spatotnye aku belajar mcm biase kat skolah..
tapi di sebab kan KRK n KAA ade program
motivai yg dijlankan di luar sekolah, make takde lah aku
g skolah hari ni.. program tu diadakan di dewan
auditorium kompleks pentadbiran pd... satu port dickson
punye skolah mngengah ade wakilnye kat situ..
n aku adalah antara yg mwakili sdasa..
tepuk sikit.. bangga nih...

sampai2 je sane aku tngok member2 aku semua dah sampai
untung lah dtg awal..... smpai2 je trus mereka2 tu bincng
pasal t-shirt.. n semua org dah stujuh dg design
yg si momo reka.... oke.. momo pndai men-design...
MOMO! aku tak caye aku tngh uji kau nih.. hahaha
oke, kite teruskan..

masuk2 je dlam kompleks tu aku dah nmpak cikgu zamzidah.
yuh.. bertape rindunye aku kat die.. ceewahh..
eh, btol2 ni, tade maen2.... then aku trus salam die...
n mmber ku yg len pon follow

first aktiviti kami kat sne adlah mndengar ceramah..
slalu nye bile dgr cermah je msti korg pkir BOSAN...
tapi kali ni tak membosankan pon.. best la..
byk yg aku dpt mlalui ceramah tu..
ade sesi curahan air mate pulak tu....
then second aktiviti kami pon same je mcm atas..
dengar ceramah... tapi kali ni agak bosan sikit..
aku toleh sbelah kiri joe tngah dok melukis n piqa pon same
sah2 mreka tak fokus.. toleh sbelah kanan pulak
perh.. mieza n alin tngh mncatat ape maklumat yg 
si pnceramah tu bagi... n begitu juga lah aku...
ak pon try la fokus dngr die bg ceramah...
masuk gak lah sikit2...

mase blik, piqa,joe n beena g pntai tpi aku tak..
dah smpai sparuh jln, aku ptah balik coz kaki sngt....
pinjam fon alin n bluetooth lagu...
samapi situ je la ceritanye...

huh.. lenguh dah ni... 
bye2... see u next post peps!
daa...

thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya