mengutip 1 demi 1...


oke.. cube bce tajuk 2 lg skali???
ada paham?? tara??? kalau tak faham tak ape la...
4-6 hari bulan 10 hari tu, aku pergi ke ancasa hotel bersame dgn adlin,
kak syakira. kak umi, abg how yong n abg bow ling.....
spnjang waktu aku bersekolah dekat SDASA tu aku rase aku
belum pernah jumpe abg how yong and abg bow ling...
walau pon kami satu sekolah...
then.. dekat hotel acasa la kami berkenalan...

ade 7 daerah yg join same... nk tau daerah ape???
daerah jempol,jelebu,seremban,tampin,kuala pilah,port dickson n lagi 1 dah lupe la..
sebenarnye kami ke sane sbb ade pertandingan pidato...
tetapi, selain pidato byk jugak aktiviti yg lain... setiap aktiviti 
di jalankan mengikut daerah... so, group ST join group SDASA
maka terciptalah group PD,,, menari la berkoir la, bersukan la mcm2 lagi..
sume nye best2... 

koir, kami menang tempat johan... terer an... mule2 bile dgr daerah 
sremban n jempol dapat tmpat ke3 n ke2... kami sume dah cuak...
masing2 buat muke hampa, rase mcm tak ade peluang untuk menang,,,,,
ape tak nye, persembahan koir dyewang sume best2...
then, tibe diumumkan PD dpt tmpat johan dlm koir... terjerit2 kami...
tak sangke betul la kan... RM500 duit tu di bahgiakn kpd 12 org....
pidato english, kak weng ling dpt tmpat ke3
pidato b.melayu,kak syakira dpt tmpat ke2

oke... aku rase malas nk menaip pulak... so,sampai sini je kisah yg aku sudi taip..
erm, ny sume proses aku untuk MENGUTIP 1 DEMI 1 kenangan dan pengalaman
zaman remaja... kerane tidak pasti lagi sama ade kite boleh mengutipnye 
pada keesokan hari nye... betol tak????  so, jom kite kutip same2...
tapi jangan sampai tersalah kutip sudahla...  bye2 si cantik/kacak... :D


thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya