HELLO! HELLO!

hello there... dah lebih seminggu aku tak update blog...
nak tau kenapa?? sebab aku busy la.... ezam week la kate kan...
paper bahasa melayu, english & sains 2 da settle...
ade lg lbeh kurang 6 paper lagi.... aku harap result kali ni meningkat...
amin... doa-doa kan lah untuk aku :D... okeyh...

tadi aku & kawan2 aku jumpe kak fifie... kak fifie kate, tahun depan dia
pindah... huh... dia kate dekat aku & adlin supaya buat yang
terbaik untuk bahas tahun hadapan.... mungkin susah siket...
sebab kami punye pencipta pantun ialah kak fifie....
so, macam mane tahun depan??? erm... wait & see je la....

erm... cuba kamu tengok blog ni??? ade bezanye tak???
ade kan??  okeyh.. actually aku just nak jadikan blog ni simple2 je...
header tu, actually transparent... itu semua my friens yang ajarkan...
nak tau siapa?? siapa lagi kalau bukan cik beena aku!!
thanks dear.. sayang sama kamu....

okeyh lah, sampai sini dulu ye... nanti aku update lagi....
enjoy your life :D.... baye! bye!


thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya