handphone dye!!!! hahaha

perh... lawak tol la..
cm ny, tdy tyme blik cm bese aq betugas kt tmpat biase..
then aq nmpk eric kluarkn henset.. so bile dye lalu dpn aku, aku suruh dye stop..
then aku mnx la henset tu dri dye... mule2 dye x kasi..
mcm2 alasan dye kasi... mk suruh bwk la, bru first time bwk la,
xde duet nk gune publicfon la.. mcm2 la.. then dye nanges der!!!
aq ny da la x ley tngok orng nanges... kompem lembut sket aty ny..
kebetulan aku 6pak miza.. aku pnggil la si miza ny sbb dye ny kn tegas sket..
then aq mnx tlong miza amik fon tu dri eric... lame gak la ktewng kat situ..
n ade gak la dax2 laki yg nyeak kat situ skali.. tpi aq suruh dye wng blah..
perh! busy body je!!
pas tu aku pkse la dye kasi fon tu... aku ckp "ala, bkn nye
kne rmapas slame nye pon, 6ty amik la blik" then dye pon kuar kn la enfon tu...
time tu lom slesai lg babak lakonan nanges dye..
then aku,piqa n miza pon bwk la fon tu ke blik sahsaih n serah kn kat sir sathia..
mule2 sir tnye sape nme dax tu.. aq pon ckp la "nth, sir dye nanges2 sir.. lwak tol..
pandai dye blakon.. hahaha"
piqa pon tmbah2 la pe lg.. then mule la sir buat mate buntang dye..
ape x nye, sir tnye name dax tu, tpi ktewng jwb mende laen lak..
hahaha... lpas miza da bg nme eric, sir tnye lg.. sir tnye " mane budax tu skunk??"
aku ckp " budax tu dah blah sir.." sir lak jwb "ouh budax tu dah blah ek"
dari reaction sir mcm x kesa or x prasan yg aku ckp "blah" haha..
pape jela.. sir sathia aq da anggap cm papa aku.. ape??
nape aku ckp dye 'papa'.. yela.. xkn ayah kot.. ayah aku da ade..
wat pe nk ayah lg./.
tol x?? haha..
pape pon sian ko eric... smpai kne wat lakonan plak tdy..
haha!
haha..


thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya