aku rindu sayang kamu!

betol pe orng ckp.. bile dye dpn mate kite wat x lyn je
then bile dye dah g jaoh dri kite bru la kite rase rindu tahap gaban..
perh rindu gile la kat dye... dulu aq mang rapt ngn dye..
lps je msuk alm skul mnengah ktewng da x cm dulu da.. coz ktewng da x same klas..
mngkin sbb aq gak, coz aq yg da x rpt ngn dye sbb aq da dpt new fwens tyme tu..
huh... skunk bile da jadi cm ny... baru aq mnyesal...
aku pon x tau cmne air aku ley menitis mase ingt kat kau tdy...
skunk baru aq rase gile2 memerlukn dye dok gve me support...
dye la yg antare yg terbaek dlm idop aku.. aku syg dye..
tpi syg... skunk da x cm dulu... ktewng da jarang berhubung... yela..
dye kat sane da dpt rami new fwens..
nth ingt ke x kat aku... hurm.. redha jela...
to u:*******.. i really miss u babe..
hope kite akn jmpe lg yew... n lastly hope ko x lupe kn aku...
syg ko!!! rndu kau!!!
(nape ngn aku ny! stop crying mimi.. so, stupid!)

 

thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya