assalamualaikum..... warga malaysia!!!!

hari ni sampai esok aku n mak aku
jelah yg ade kat umah... adik2 
aku ikot ayah aku pergi
kedah.... weyh!!! nak ikot!!!!!
erm.. takpe2.... mak aku kate maybe 
petang ni mau keluar....
tapi turun PD je la......
ayo... bosan ni..... 


weyh!!!!
malaysia menang bola sepak 
weyh!!!!!!!!!!!!!!!
bangga nih!!!!
malam tadi aku n family
aku tido lambat semata2 nk tengok 
bola weyh!!!
then bile dah skor ape lg...
terjerit2 la kan.... tapi bukan
family aku je yang jerit.....
jiran2 aku pon same.....
huh! gempak gile la!!!!!
ingatkan nak update status kat BF
pasal bola.... tapi aku tengok penuh wall
pasal cerita bola, tak jadi lah aku 
nak poast status tu,,,,,
takpe2,,,,asal kan 
MALAYSIA MENANG!
cayalah!!! sayang ini malaysia weyh!!!hahahaha.... 
bola betol!!!!!!!!
weyh!!! malaysia menang weyh!!!
halamak ai... 
bangge gile ni!!!
terer! terer!


oke la... aku dah tak tau nak tulis pasal
ape lagi ni..... dalam kepale
otak aku ni dok pikir pasal bola je ni..
so.... cau bebeh......
peace,,
assalamualaikum!!!!!



p/s: erm... kepade semua pemimpin pelajar sdasa.... hari orentasi di tukar kepada 3/12 n 4/12.... kalau nak tau lebih lanjut.... contact kak carrie,abg mahesh or shahrizan oke..... 



thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya