pecah tembelang...

penat2 aku sorok kan....
tapi akhirnye mak aq tau gak...
ha? tau pasal ape??? ade la....
korang nak tau ke??? kalau nak tau..
korang kne bace story bawah ni sampai abes...


pada suatu hari.... (cewah opening ta ley blah..)
ami ajak mimie ronde2 naek moto....
(mimie n ami ni spupu) syok gile ronde naek moto...
then mimie ni ckp kat ami yg die nak try bawak moto..
ami pon kasi... mimie tu pon bwak moto dgn excitednye..
then tibe2 mase nak msuk simpang.....
"weyh mimie, kat simpang tu 
bwk leklok kang jatuh kang"
"yollah! yollah! kau senyap jela"
"weyh! mimie! brake! brake!"
mimie dgn cemas nye press  moto tu n kasi lg laju..
"weyh mimie! yg kau press tu buat 
ape! brake la!weyh!weyh!"  
"kedegang!!!!!"
mimie n ami pon fly over the small river
(mksud aq longkang..hahaha)
mcm superman... n terhantuk kat tembok..


ha.. gitu la cite nye... yg mimie tu aku...
yg ami tu pulak spupu aku....
muke ami gile siyes kot.. kecot aku....
aku je yg lbeh2 gelak....
then dye pon gelak jugak......
nasib bek kami tak cedera teruk.....


sbenar nye mak aku tak pernah bagi
aku bawak moto..
aku je yg menggatai bawak moto....
aku mintak ami keep secret.. 
tpi kantoi pulak... mak die tngok kat moto 
cm ade kesan org jatuh moto..
last2 nak taknak.. aku kne la bgtau mak aku...
yela, dri pade mak aku tau dari pakusu aku..
lagi  naye.... pas tu ape lg... 
teruk la aku kne marah...


tapi best gile bawak moto.... 
tu la first time aku bawak moto...
slame ni aku jadi mnompang je.....
member aku konvoi nek bwak moto msing2...
tpi aku tompng dyewang......
yela.... mak tak kasi la katekan....

so... penat dah ni.... cau....





thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya