fuyoo.. dasyat!!

citenye gini..
mse ckgu sjarah baru nk msuk, aku n alin g tndas jap..
then bile ktewng dlm pjlnn nk g klas blik,
 alin nmpk ade dak india ny acukn pisau kat dax pompuan(melayu)..
then ktewng pon g la blik sahsiah nk laporkn mende tu..
kebetulan dax ponpuan yg kne acukn pisau tdy tu... dtng blik sahsiah nk wat laporan gak..
bile sir sathia da abes dngr cite dax pompuan tu, sir pon suruh la aku n alin g pnggil dax india tu..
kebetulan si shahrizan pon ade skali tyme tu,, so, shahrizan pon ikot la ktewng g pnggil dax india tu..
mse dah smpai kt klas dax india tu tdy, aku bisik kat dax pompaun tu,
aku ckp"jgn bgtau dye asal kite nk bwk dye g blik shsiah.. just senyap je"
tpi an.. si shahrizan lak g bukak mulut sal pisau tu.. huh.. nth pape nth..
lntk la.. then ktewng g la blik sahsiah ngn dax india tu...
da smpai situ dax india tu cite la kat sir sathia..
then sir sathia sruh ktewng g pnggil dax cine yg india tu sebot..
aku n shahrizan pon g la.. da smpai klas dax tu.. shahrizan mnx izin ckgu
yg tngh mngajar kelas tu tok pnggil dax cine tu..
mse tu dax cine tu pakai t-shrt luar(bukan shirt skolah)..
so cine tu kate dye nk pkai bje skolah, shahrizan pon benarkn la.. da setel pkai bje skolah..
shahrizan tarik tngn cine tu.. tpi cine tu kate dye nk msukkn bju dlm sluar lak..
shahrizan pon benarkn la.. lame gak la ktewng dok kat situ..
huh.. then aku da mls nk tnggu.. aq nmpk cine tu da setel msukkn bju dlm sluar,
blom smpai cine tu pkai tali leher.. aku g kt cine tu then aq trus je tarik cine tu g blik sahsiah..
then shahrizan dtg tdik tngn dax tu jugak..
(aq rase cine tu saje nk mngelak dri g blik sahsiah la)
then ktewng pon g la blik sahsiah.. si shahrizan punye la laju jln nye.. tetnggal aq n dax tu kat blakng..
da smpai blik shsiah,. aku kasi dax tu kt sir sathia then aq n alin g la msuk klas blik...
gitu la cite nye.. aq x tau la ape kesudahan kes dax tu.,,,
huh... penat tau jalan ngn shahrizan.. cm robot! laju seyh!!!

thanks kerana kamu sudi sroll mouse kamu kerana ingin membaca post saya